Nie wprowadza wody pod tynk pomimo
Grzejnik podtynkowy jest konstrukcyjnym rozwiązaniem usprawniającym realizację idei ogrzewania ściennego, czyli najlepszej formy systemów płaszczyznowych. Nie wprowadza wody pod tynk, pomimo iż należy do rodziny układów wodnych. Zastosowana technologia wymiany ciepła na poziomie wodno?gazowym wykorzystuje w najwyższym stopniu zdolności dyfuzyjne stanu gazowego, zdolność akumulacji ciepła ciał stałych i łatwości transportu energii cieplnej w układzie poziomym za pomocą wody. Dzięki odseparowanemu układowi wodnemu od części grzewczej eliminuje wszystkie dotychczasowe wady rozwiązań ściennych, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa (system dry-wall) i szybkości montażu. Zapobiega powstawaniu skurczy w tynku wywołanych podniesioną temperaturą, a z uwagi na swą unikalną cienką konstrukcję (8,5 mm) i ażurową budowę stanowi naturalne wzmocnienie dla tynku.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie
Reklamowanie usług elektrycznych
Zazwyczaj elektrycy nie posiadają na tyle dużych dochodów, aby zlecać tworzenie profesjonalnych spotów reklamowych. Jest to także niepotrzebne, ponieważ najczęściej usługi elektryczne są świadczone na terenie miasta lub innego konkretnego obszaru. Wielu elektryków korzysta jednak z różnego rodzaju możliwości reklamy. Obecnie, oprócz umieszczania odpowiednich nadruków na samochodach, którymi poruszają się elektrycy, jest także popularna możliwość darmowego reklamowania swoich usług poprzez utworzenie strony internetowej traktującej o działalności elektrycznej. Wtedy osoby poszukujące porad w tym zakresie natrafiwszy na taką stronę chętnie skorzystają z usług konkretnego elektryka.
Sposób na zwiększenie liczby klientów
Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.